2 Mart 2008 Pazar

Bir Düğüne Gitmediğim Kalmıştı, Onu da Yaptım :D

Cumartesi günü benim için zor bir gündü. Önce annemin alışveriş krizi nedeniyle Nautilus'a gittik. Bana bir şeyler aldı , rahatladı, neyse ki hızlı davrandı .
Akşam anne ve babamın üniversiteden arkadaşları Emre Amcanın düğününe gitmek için hazırlandık ama benim huysuzluğum tuttuğu için evden çıkmamız biraz geç oldu, annem benim yakışıklı fotomu çekecekti ama fırsat bulamadı . O nedenle bu yazıda yeni foto yok.
Sinem teyze(hala) ve Ercan enişteyi alıp Yeşilköye doğru yola koyulduk. Huysuzluktan yorgun düştüğüm için ben uyuyordum . Nikaha yetiştik neyse, salona girince Berna teyze , Ahmet dayı ( aynı zamanda amca olur kendileri ) , Mert amca ve Funda teyze ( hala ) etrafımı sardı, beni sevdiler ama ben uyudum tabi ki . O gürültüde beni çok seven Funda teyzemin bacaklarımı tacizine, herkesin beni sevmesine rağmen uyumak başarısını gösterdim. Herkesin kucağında gezdim, sevilmek güzel şey :) Nikah kıyıldı , fotoğraflar çekildi , yemekler yendi ve biz saat 23 gibi düğünden kalktık artık. Jemal'e binmemizle birlikte ben uyanıp çığlığı bastım çünkü çok acıkmıştım , keşke daha önce uyanıp doysaydım, bu açlık dayanılır gibi değil. Annem de anneannene gidiyoruz , orada yiyeceksin diye inat edince ben 15 dakika ağlamak zorunda kaldım. Anneannem, dedem ve dayım beni bekliyordu heyecanla,beni özlemişler ama ben açım , onlarla ilgilenecek halim yok. Karnım tam doymadı ama eve geç kalmışız , yola koyulduk . Yolda yine krizim tuttu ama evi beklemek zorunda olduğumu anlayınca ağlamaktan yorgun düşüp uyudum . Karnım doyup uyumaya yeniden geçtiğimde saat 3 olmuştu :(
Pazar günü bol bol yiyip uyuyacağım, çok yoruldum bugün :)

Hiç yorum yok: