18 Mart 2008 Salı

Spor da Yapıyorum Artık ...

Sabahları keyfim çok yerinde oluyor. Annem de bundan faydalanarak önce bana yapması gereken tüm operasyonları yapıyor. ( kulak , burun, göz ve ağız temizliği ) Önce suratımı buruşturmama ve mızıldanmama rağmen sonra gülüyorum ona.

Bu haftadan itibaren annemle spor yapıyoruz, yanaklarım fotomda görüldüğü üzere buna rağmen şişmeye devam ediyor , maşallah deyin :D Gerçi spor yapmamızın sebebi eklemlerimin esnekliğini kaybetmemesini sağlamak ve gazımı azaltmak, aynı zamanda da eğleniyoruz tabi :)

Annemin söylediği şarkılar ve mırıldanmalar eşliğinde kollarımı yukarı aşağı , çapraz hareket ettiriyorum. Bacaklarımı göbeğimde çapraz halde tutuyorum sırayla. Bisiklet sürme hareketi yapıyorum. Annem ayaklarım çapraz halde önce sağ ayağımı ağzıma götürüyor , günaydın minik ayak diyor; sonra sol ayağımı ağzıma götürüyor ve yine günaydın minik ayak diyor. O da kendi çapında eğleniyor işte. Son olarak iki hareketimiz var. Önce sağ elimle sol ayağımı gıdıklıyor, sol elimle de sağ ayağımı gıdıklıyor gülüyoruz. Sonra ayaklarımı birbirine sürtüp ayak başparmaklarımla birbirini gıdıklıyor yine gülüyoruz . Bebeği olan herkese bu aktiviteleri tavsiye ederiz annemle.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

yaa sen benim yeğenimi nie yoruyosunki spor yaptırarak yatsın paşam yaa ne istiyosun :D:D