16 Mart 2008 Pazar

Pazar Günü Ziyaretçilerim ...

Pazar sabahı ziyaretçilerim vardı :) Anneannem , Pınar teyzem ile birlikte annemin kuzeni Mualla teyze ve Meliye Hala geldiler. Bundan sonra isteği üzerine Mualla teyzeye Mualla ; Meliye halaya da Melo diyorum. Geldiklerinde uyanıktım ve keyfim çok yerindeydi. Muallanın kucağında bir güzel keyif yaptım ve güzel güzel poz verdim anneme . Annemin kuzeni Güneş teyzeye sevgiler, kıskanmasın, o da gelince onunla da böyle poz vereceğim :)


Bir tanecik teyzemle :D

















Burada da Melo ileyim ama artık uykum gelmişti :)


















Zeren teyzem yine ziyaretime geldi, çok mutlu oldum :) Gökçe teyze de gelmişti, ona da çok teşekkürler...



Annemin kuzeni Muzaffer amcanın kızı İçlem teyze, bebekleri çok seviyor , e tabi beni de :) Muzaffer amca ile ziyaretime geldiler.



Annemin teyzesi Gülen, adı gibi hep gülermiş . Cavit eniştemle beni görmeye geldiler. Alaattin abiyi de bekliyoruz ( Amca yazmadık bak gel diye )

Hiç yorum yok: