17 Mart 2008 Pazartesi

Anne ve Babamla :)

Pınar teyzem anne ve babamla hiç fotoğrafımın olmadığını farkederek olaya el koydu ve bu fotoğrafları çekti , sağol teyzecim :)

Anne ve babamla aram çok iyi. Annem bütün gün benimle ilgileniyor ama gece performansı biraz zayıf , neyse ki babam var :)

Benimle ilgilenirken babama hayran hayran bakıyorum tıpkı bu resimdeki gibi , çok güven verici biri babam ...

Pazar günü herkes gittikten sonra anneme ve babama resmen eziyet ettim ama elimde değildi, kolik krizim tuttu yine. En sonunda anne ve babam beni banyo ile sakinleştirdi. Uyuduğumda saat 23 olmuştu ama o kadar huysuzluktan sonra sabah 5'e dek uyuyarak kıyak geçtim onlara :)
Bugün ( pazartesi günü ) de düzenli uyudum, annem gün içinde yemek yiyebildi, dinlendi, internette bile dolandı. Öğlen uykumdan uyandıktan sonra alt değiştirme yatağında annemin bir anlık boşluğundan faydalanarak tüm alt değiştirme yatağına çişimi, kakamı yaptım. Enseme dek bulaştı. Ben anneme sakince gülümsedim. Annem ise bana şaşkınlık içinde bakakaldı , yalnız olduğu için ne yapacağını bilemiyordu ama 10 sn. lik durma sonrası hemen harekete geçti. Önce sakin bir şekilde beni kabaca temizledi. Sonra güvenli bir şekilde beni bırakarak banyoya koştu. Küveti doldurup beni bir güzel yıkadı, başka türlü de temizlenme şansım yoktu zaten.
Banyo sonrası beni havluya sarıp yatağıma bıraktı , ortalığı temizledi. Ben de uslu uslu durdum, normalde tek başıma durmam kesinlikle ama bu yaptığımdan sonra biraz sevimlilik yapmam gerekiyordu, akıllı davranmak gerek :D

Bu arada güneşten yanmıştım hani, hafta içi suratımın sol tarafı burnum dahil soyuldu . Yorumu size bırakıyorum , heh heh :)

Hiç yorum yok: