8 Mart 2008 Cumartesi

Hafta İçi Ziyaretçilerim Vardı :)

Perşembe akşamı ziyaretime annemin işyerinden arkadaşları Gül teyze ve Evrim teyze geldiler , ben de uzun uzun onları inceledim. Babaannem , dedem , kuzenim Deniz ve yengem Funda teyze de geldiler aynı anda.

Cuma günü sabah anneannem eli kolu yemek dolu şekilde geldi , özlemişim anneannemi :)
Öğleden sonra Gaye teyzem ve annesi Güler teyze geldiler. Arkadaşımın doğumuna maksimum 7 hafta kaldı. Annem Gaye teyzeme üzerimde uygulamalı eğitim vereyim diye altımı değiştirmeye götürdü beni. Gaye teyzeyi de uyardı aman orada durma bak tehlikeli diye. Altımı açmalarıyla ben gaz çıkarmaya başladım ve bu sefer kakamı kapı eşiğine ulaştırmayı başardım :D Ama Gaye teyzem hamileliğine rağmen hızlıca hareket edip sıyrıldı bu durumdan :) Gaye teyzem ve annem çok yüksek sesle bağrışıp güldüler nedense ! Annem beni direk lavaboya sokup popomu yıkadı , çünkü silmekle temizlenecek durumda değildim :D

Akşam Pınar teyzem geldi , 2 haftadır görmemiştim onu, çok ama çok özlemişim yumuşacık sesini . Saat 20 civarı annemin doğumgündaş kuzeni Ayşegül teyze, Cavit enişte ve oğulları Berkay Abi geldiler ama ben yeni uyumuştum. Onlar gidene dek de uyudum , annem babam teyzem beni uyandırmaya çalıştılar amaöğleden sonra uyuyamamıştım , büyümek için uyumam lazım :D

Hiç yorum yok: