12 Mart 2008 Çarşamba

Bir Salı Kabusu ve Teyzemin kaçamağı ...

Dün annemi çıldırtmak üzereydim. Uyumadığım gibi sürekli de huysuzluk yaptım. Babam eve geldiğinde annem beni sakinleştirdiğini sanıyordu ama daha gün bitmemişti. Yandaki fotoğrafta güldüğümü sanmayın, annem şaklabanlık yapıyor , buna rağmen ben ağlamak üzereyim :)



Saat 20 civarı ziyaretime annemin arkadaşı Berkhan amca , eşi Gülay teyze ve oğulları Kerem geldi. Herkes uyumak üzere olduğumu sanıyordu ama beni yatırdıkları anda her şey değişti ve çığlık çığlığa ağlamaya başladım , susturmaları biraz zor oldu ama annem sayemde Berkhan amcalarla pek oturamadı , yine bekleriz berkhan amca , her zaman böyle huysuz değilim ben :(



Bugün de öğle tatilinde sevgili teyzem 1 saatliğine beni özlediği için geldi , bu da kaçamağın fotoğrafı :)

Hiç yorum yok: