15 Mart 2008 Cumartesi

Sonunda Ahmet Amcam ( ! ) ile Fotoğrafım Oldu :)

Bu akşam ziyaretime Ahmet amca , Berna teyze, Emir abi ile Sinem teyze ve Ercan amca geldi.
Ahmet amca ile Sinem teyze anne ve babamın üniversiteden yani tam 18 yıllık arkadaşları, o gün bugündür de sürekli görüşmüşler üstelik.
Umarım benim de böyle dostlarım olur ileride.

Ahmet amcam dayılıktan istifa etmiş artık amca imiş, ama sebebini annem de bilmiyor ,annem muhtemelen bana kızmıştır diyor , alışacakmışım onun bu hallerine :D

Ahmet amcam blog'uma konuk olacağı için süslenmiş de gelmiş, çok hit aldığımı biliyor tabi :)
Solda uykudan yeni uyanmış halde Ahmet amcamın rahat göbeğinde oturmuş halde fotoğrafımız var.


Uykudan yeni uyanmıştım ama aslında çok az uyuduğum için uyumak istiyordum ve karnım açtı . Fotoğraf çektirmek için herkes şşşşşşşşşşş diye bağırmaya başlayınca sustum şaşkınlıktan , kulaklarım delinecek ya , akşamın bu saatinde olmaz ki !

Sinem teyzem beni kucağında tutarken hem çok mutlu hem de zarar veririm endişesiyle çok tedirgin.
Ercan Amcam kafamın şeklini çok seviyor ve kafamı okşuyor.
Berna teyzem kokuma bayılıyor , kucağında kokluyor beni uzun uzun.
Emir abim ise bana kardeşim diyor , sanırım kardeş istiyor ve anne babasına bunu belli etmeye çalışıyor :)

Ziyaretime geldikleri için çok mutluyum ve yine ziyaretime geleceklerini biliyorum :)

Hiç yorum yok: