9 Mart 2008 Pazar

Annem ve Babam Güneşte Yaktı Beni :D






Bu sabah ilk brunch'ımı da yaptım. Anneannem, babaannem, dedem , Funda yengem ve kuzenim Deniz ile Fenerbahçeye gittik. Hava çok güzel ve güneşliydi. Uzun uzun oturduk, deniz kenarında yürüdük ve ben tabi ki uyudum :D

Gittiğimiz yerde Göksel Amca ve eşi Seda teyzeye rasladık. Çok sevdim onları , evimize de geleceklermiş .
D vitamini alayım diye beni güneşlendirdiler ama eve geldiğimizde farkettik ki suratımın sol tarafı yanmış güneşten, 40 günlük bebeğe yapılır mı bu :(


Annemin iş arkadaşı Akan amca ve eşi Özlem teyze geldiler.

Sonra süper dedem ve dayım geldi . Onları da çok özlemişim , süper dedem beni biraz daha yakından sevmeye başladı :D
Sinem teyzem beni çok özlemiş. Akşam Ercan amca ile geldiler ama Ahmet dayım küser diye annem fotoğraflarını çekip blogumda yayınlamadı . Ahmet dayım komik adam gerçekten, onunla çok eğleneceğiz :)

Hiç yorum yok: