10 Mart 2008 Pazartesi

Banyo Görüntülerim :D

Sıra geldi banyo görüntülerime ! Aslında videom da var ama muzır görüntü olacağı için yayınlayamıyoruz :D

Her gece saat 12 civarı banyo saatim.
Cuma gecesi yani cumartesi sabahı saat 1 gibi zorla beni uyandırdılar ve banyo hazırlıkları başladı. Annem ve teyzem beni soydu , çıplak olmayı çok seviyorum. Ben hemen gaz olayına giriştim . Bu sırada babam kuveti ve suyu hazırladı. Daha tam gazımı çıkaramamıştım ama annemin uykusu geldiği için acele etti , hadi al artık Kuzeyi dedi babama. Babam da daha kakasını yapamadı dedi ama annem gayet inatçı, babam banyoya götürmek için beni aldı kucağına . Ben de babamın üstüne ve eline kakamı yapmak zorunda kaldım :( teyzem , anneannem ve annem çok güldüler, babam pek gülmedi :)

Banyo yapmayı çok seviyorum . Özellikle ayaklarımı kuvetin ucuna dayayıp kendimi itmek çok eğlenceli :D

1 yorum:

Adsız dedi ki...

bu fotolara sansür koy ablacım ilerde sıkıntı oluyo kendimden biliyorum :D:D