22 Mart 2008 Cumartesi

Kolik seansı ve Gaye teyzemler...

Cuma günü sürpriz yapıp anneannem geldi bize, çok sevindik. Yaprak sarma da yapmış elleriyle bize. Önce onunla oynadık, beni bayağı bir zorladı. Yüzüstü yatırıp ayaklarıma destek olup emekletti beni ama çok yoruldum ben. Akşamüstü benim kolik krizim tuttu, anneannem de beni susturamadı ama babam gelince sakinleşmiştim. Babamın geldiği saatte hep sakinleştiğim için , " benim oğlum çok uslu, bakın melek gibi" diyerek annemi kızdırıyor. Annem de bile bile kızıyor her seferinde , kadınlar böyle işte :)
Akşam Gaye teyzem aradı ve biz Kuzey Karanı çok özledik dedi. Evleri bize çok yakın, yürüme mesafesi, Hakan amca ile çabucak geldiler. Anneannem onları görüp kızkardeşine gitti.
Bu arada ben uyumuştum ama saat 22 gibi beni uyandırdılar . Yakında bebekleri olacağı için anne ve babam Gaye teyze ve Hakan amcaya banyo dersi vermeye karar verdiler ama ben banyo yaparken bile uyuyordum aslında. Banyo seansı sonrasında babam bana masaj da yapınca Hakan amcanın gözü korktu bu kadar çok prosedürden :)

Hiç yorum yok: