23 Mart 2008 Pazar

Bu Haftanın Pazar Günü Ziyaretçileri ...

Adana'dan Burçin teyzem geldi :) Burçin teyze annemin Adana'da lojmanda iken hem komşusu hem de liseden sıra arkadaşı imiş. Tam 22 yıllık dostlar ve liseden sonra hep farklı şehirlerde olmalarına rağmen hiç kopmamışlar, mektup , telefon , ziyaret ile sürekli görüşmüşler. Burçin teyzem doğduğumdan beri benim hayranım ve blogumun sıkı takipçisi . Bloguma konuk da oldu neyse ki. Burçin teyzem Adana'dan annemin lise arkadaşlarının selamını, anne ve babasının sevgilerini, oğlu Batuhan abimin öpücüklerini ve hediyelerini getirdi. Atay eniştem için ise benim doğumum hayatında çok önemli bir dönüm noktası, çünkü 29 ocakta Ataya eniştem sigarayı bıraktı. Anneme tam 4 sene önce ben doğunca sigarayı bırakacağını söylemiş ama annemin sigara düşmanlığının boyutlarını bilememiş ve bunu çok ciddiye alıp herkese yayacağını, takip edeceğini düşünememiş sanırım :) Nitekim annem hamilelik haberi sırasında hatırlattığı gibi , takip görevini Batuhan abime vermiş yani sözünü tutmama şansı yokmuş Atay eniştemin ! Batuhan abim babasının sigarayı bırakmasından dolayı çok gururlu, biz de sözünü tuttuğu için Atay eniştemi tebrik ediyoruz :)
Adana'da bizi seven herkese öpücüklerimi yolluyorum, büyüyünce sizi görmeye ve kebap yemeye geleceğim mutlaka.

Sabah 10 gibi Burçin teyzemi havaalanından hep beraber alıp eve gittik. Burçin teyzem beni sevmeye doyamadı, benim de keyfim yerindeydi o saatte. Anneannem ve Pınar teyzem de hem beni hem Burçin teyzeyi görmeye geldi. Hep beraber masaya oturup yedik , içtik.

Sonra bir baktık ki beni çok özleyen Meltem teyzem gelmiş. Onunla da bu güzel fotoğrafı çekildik. Biz de onu çok ama çok özlemişiz, daha sık ziyaretimize bekliyoruz.












2 haftadır beni görmeyen Koray eniştem de beni çok büyümüş buldu. Artık beni rahatça kucağına alabiliyor.


Saat 16 civarında benim kolik başladı. Gazımı çıkarmak için herkes çabaladı ama bitmek bilmiyor ki bu gaz :( Pınar teyzem çok alem , gazımı çııkarmak için beni bu şekilde taşımayı uygun gördü ve herkes çok güldü. Halbuki çok rahat oluyor yastık ile , gayet akıllıca bir hareket bence.

Akşamüstü dayım ve süper dedem de geldi. Süper dedem benim hızlıca büyümemi bekliyormuş, bebeklerle arası pek hoş değil çünkü. Bu arada kolik krizim nedeniyle hiç rahat vermedim anne ve babama ama onlar yaşlarına göre çok sabırlılar :D

Hiç yorum yok: