22 Mart 2008 Cumartesi

Bir Cumartesi Günü Daha ve Lale Teyzem ...

Bu sabah anne ve babamla sahilde yürüyüş yaptık ama bu sefer derslerini almışlar, güneşten korudular beni :D
Akşamüstü ziyaretime annemin amcasının kızı Lale teyze , eniştemiz Kemal abi (!) - basbayağı amca aslında ama itiraz etti bu duruma - ve kızları Nisan abla geldi. Hepsi beni çok sevdiler , özellikle Lale teyzeyi sevdim ben , çünkü çok iyi gaz çıkarıyor, annemin tersine yumuşacık şekilde sırtımı okşuyor. Annem de isterdi yumuşacık okşayabilmeyi ama kadının mizacında yumuşak hareketler yok işte, bu da benim şansım :) Babamın ve arkadaşlarının dediğine göre annem çok da sakarmış ama henüz bana bir sakarlık yapmadı, galiba beni çok sevdiğinden çok dikkat ediyor hareketlerine , ben de onu çok seviyorum :)

Hiç yorum yok: