29 Şubat 2008 Cuma

1 Aylık Oldum , Çok Mutluyuz Ailecek :)

Bugün tam bir aylık oldum ben, zaman çabucak geçiyor, keyfini çıkarmak lazım bu günlerin ama benim hep uykum var.

Sabah erkenden hastaneye gidip işitme testine girdim , uykumda rahatsız ettiler beni ama sonuç başarılı neyse.
Sonra kalça çıkığı testine girdik , oradan da başarıyla çıktık ama yoruldum valla, uyuyamadım bir türlü.

Annem bir de doktor kontrolün var demez mi , Koşuyoluna doktoruma gittik, Beni tartmak için altımı açmasıyla muayene yatağını halletmem bir oldu, annem-babam çok utandı .

5 kg. olmuşum , boyum da 55,5 cm. olmuş, aferin anneme ve bana , başarılı bir ay geçirmişiz :)

Her şey bitti zannederken bir de bacağımdan Hepatit aşısı yapmasınlar mı ! Zor dayanmıştım zaten, hem uykum var ,hem karnım aç, hem de iğne yaptılar :( Bastım yaygarayı , annem-babam sorularını soramadan hızla evin yoluna tuttuk , şimdi mışıl mışıl uyuyorum :D

Akşam babaannem ve dedem geldi beni görmeye , biraz oynayıp uyudum kucaklarında.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

1 aylık oldun, artık hesaplamak daha kolay yaşını. Tamsayılarla daha kolay işimiz.
Neyse, bakıyorum faaliyete geçmeye başladın. İyi gidiyorsun, yaygara basmalar, ağlamalar, dışarı çıkmalar... fena değil. Biraz daha hızlan.
Yaramazlıklara da başla, yaratıcı olacaklarından eminim. Şaşrt bizleri.
Z.Osman