16 Şubat 2008 Cumartesi

Cumartesi Gününden...

Dün öğleden sonra anneannem evine gitti, akşam sevgili teyzem Pınar geldi, çok sevindim :)

Akşam ziyaretimize babamın asker arkadaşı Cenk amca ve eşi Elif Abla geldi . Büyüyünce onlarla birlikte yelken yapmaya çıkacağız , keyifli insanlar ...
Bu sabah önce babamla bir gaz çıkarma operasyonu geçirdim.


Sonra babamın kucağında mışıl mışıl uyudum :)


Bugün kar olmasına rağmen pes etmeden ziyaretime gelen Sezin abla, Mehtap teyze ve kızı Aslı ile pek görüşemedik, çünkü ben hep uyudum. Annem beni zorla kaldırıp fotoğraf çektirdi ama ben orada da uyumaya devam ettim :)


Koray eniştem Pınar teyzemi almak için zor koşullarda bizim eve ulaşmayı başardı . Ben bu akşam da bizde kalmalarını çok istedim ama Koray eniştemin yarın Avrupa yakasında dersi varmış, çalışacakmış yani gitmek zorundalarmış.

Gitmeden önce onlarla bu fotoğrafı çektirdim, en kısa zamanda yine gelsinler, onları çok ama çok seviyorum :)

Hiç yorum yok: