23 Şubat 2008 Cumartesi

Sonunda sokak yüzü gördüm ama uykum vaarrrr :)

Dün akşam anne ve babamla ilk küvet banyomu yaptık, çok eğlenceli imiş. Beni küvette yüzdürdüler, ağlıyorken sesim kesiliverdi birden :)
Bugün anne ve babamla dışarı çıktık sonunda, çok sıkılmıştım evde ama Ahmet amcamın Jemal adını verdiği otomobilimize binince birden uykum geliverdi. Önce Koşuyolu'na annemin doktoruna gitmişiz , sonra Kızıltoprak'a , oradan da Kadıkoye ama ben hep uyuyordum. Kadıkoyde fena halde acıkarak uyandım ve hemen annemin kucağına sığınıverdim, sağolsıun beni ortada bırakmadı :)



Kadıkoyde alışveriş yapıp eve geldiğimizde saat 15 civarı idi. Annem oğlum biraz güneş alsın diye tutturdu . Babam da aaa evet deyip anneme uydu. Halbuki ben uyuyorum yine . Neyse güneş yüzüme gelince önce ağladım , sonra kendimi güneşe bırakıverip uyumaya devam ettim. Benimle dışarıda oynamayı hayal eden anne ve babam bir süre sonra pes etti, biz de eve döndük , zafer benim yani :D

Hiç yorum yok: