24 Şubat 2008 Pazar

Pazar Ziyaretçilerim :)

Bugün babam boat show'a gitti, sabah teyzem geldi . Annem altımı değiştirirken bu sefer kendi üstümü dağıttım , annem beni banyo yaptırmaya karar verdi birden. Teyzem ile beni banyo yaptırdılar, çok eğlendiler, ben de keyiflendim , temiz temiz giyinip teyzemle birlikte poz verdim anneme :)

Öğleden sonra ziyaretime anneannem , büyük teyzelerim Fethiye ve Ayşe teyze ile annemin kuzeni Memnune teyze ve oğlu Teocan abi geldiler ama ben banyo sonrası öyle bir uyudum ki beni zorla uyandırdılar sonunda. Ben de kızdım doğal olarak :)

Solda büyük teyzem Fetoş ile kızgın halimin fotoğrafı var.
Kızgınlığım geçince Fetoş teyzeyi incelemeye başladım.


Bufotoğraftakiler büyük teyzem Ayşe , Teocan Abi, Pınar teyzem, annem , ben ve annemin kuzeni Memnune teyze. Annemin çok fazla kuzeni var, nasıl ezberleyeceğim isimlerini bilmiyorum, üstelik hepsinin de çocukları var, işim zor yani :)

Annem , ben ve anneannem :)


Dayım , ben ve anneannem.
Herkes dayıma benzediğimi söylüyor, o nedenle bir inceleyeyim dedim dayımı , yakışıklı imiş neyse ki :)

1 yorum:

Berna Kahya dedi ki...

Annesi bu sitede nazar boncugu eksik :)))

Masallah Karan her gecen gun daha da buyuyor. Her gun ilk is blogunuza bakıp Karan ın yeni maceralarını okuyorum . Sonra da Emir Abisine anlatıyorum. Cok egleniyoruz :))


Sevgiler. İkinizi de kocaman opuyorum.