14 Şubat 2008 Perşembe

Anneme Sevgililer Günü Hediyem :D




Dün akşam ziyaretime annemin arkadaşı Nilgun teyze geldi , çok güzel bir bayan, yumuşacık sesiyle çok sakin ve pozitif konuşuyor . Benim astroloji haritama bakmış.
Cok arkadaş canlısı, toplumsal bir çocuk olacakmışım , burcum Kova, yükselen burcum Balık, ay burcum da terazi . Duygusal olarak çok dengeli ne istediğini bilen , doğuştan şanslı, hayal gücü kuvvetli, yaratıcı bir çocuk olacakmışım. Annem benimle uğraşırken Nilgün teyzemle fotoğraf çekmeyi ve anı defterime yazdırmayı unuttu, umarım yine ziyaretime gelir .
Bugün annem kafamdaki şapka denilen şeyle fotoğrafımı çekmek için inat etti, önce direndim ama sonra baktım olacak gibi değil poz vereyim dedim. Doğru karar vermişim, sonra kafamdan şapkayı çıkarıp beni rahat bıraktı :)
Bugünün sevgililer günü hediyesi olarak annemin de üstünü başını kahverengi beneklerle boyamayı başardım, annem çığlık attı , anneannem koşarak geldi, yerler ve duvarlar dahil boyamayı başardım bu sefer , heh heh heh :)

Hiç yorum yok: