5 Nisan 2008 Cumartesi

Cuma ve Cumartesi Yoğun Geçti Gerçekten !

Cuma sabahı anneannem ve Fetoş geldi . Öğleden sonra babaannemin akrabaları geldi. Onlar geldiğinde uyuyordum...














Teyzelerin hepsi beni çok sevdi tabi ki :)
Poz poz fotoğraf çekildik ...








Babaannemle :)
















Fetoşla :)


















Anneannemle....


















Akşam annemin arkadaşı Serkan amca ve eşi Özlem teyze geldiler. Onların da çok yakında oğulları olacakmış. Yaşasın bir arkadaşım daha olacak , Demir'i heyecanla bekliyorum.


Serkan amca ve Özlem teyze benim banyo seansıma katıldılar , hep beraber çok eğlendik ...





Cumartesi sabah babamın kuzeni Kutay Amca geldi , onunla kahvaltı edip ilk Bağdat caddesi turumu atıp sonra sahilde yürüdük. Daha sonra anne ve babamla ilk pazarımı yaptım :) Pazarcı amcalar beni çok sevdiler, maşallah dediler, nazar boncuğu verdiler bana :D Pazarı çok beğendim her şeyi ellemek istedim ama henüz bu denli hareket edemiyorum :( Ama çok yakın zamanda bunu yapabileceğimden emin olabilirsiniz , beni izlemeye devam edin :)

Cumartesi akşamı ilk ev ziyaretimi babaannem ve dedeme yaptım. Gece cebime konan mendil ve harçlık ile mutlu sona erdi :)

Hiç yorum yok: