29 Nisan 2008 Salı

3. Ayım Doldu ve Bu Ay Çok Şey Öğrendim Ben :)

Annem hayretle bendeki gelişmeleri izliyor ama
aslında tüm bebeklerin gelişimi bu şekilde yani bende değişik bir durum yok aslında, sıradan bir bebeğimişte :) Son zamanlarda bayağı gelişme kaydettim, birkaçını yazayım , büyüyünce okur gülerim ben de :)

Son haftalarda annemle agularla uzun uzun konuşup, bir derdim olup da anlamayınca kızıp tıpkı babam gibi uzun uzun söyleniyorum. Annem ise derdimi çözeceğine benim bu halime katılarak gülüyor:(

Annemim dizlerinde oturur pozisyonda iken annem bana bir çeşit horon(!) oynatarak eğleniyor, ben de bu duruma katılarak gülüyorum. Gülerken henüz ses çıkaramıyorum ama ağzımı sonuna dek açıp dilimi göstererek gülüyorum.

Son 3-4 gündür süperman gibi kolumu kaldırıp inceliyorum. Ama sağ değil sol kolumu :)

Bugün ilk kez oyuncağımı elime alıp ağzıma götürdüm ve sol bacağımdan destek alarak sağa dönmeye çalıştım.

Bu da sürekli poz vermekten bıkıp anneme attığım bakış , hep gülmüyorum yani :)

Hiç yorum yok: