19 Nisan 2008 Cumartesi

Cumartesi Ziyaretlerim :)

Annem artık evlere ziyarete gitmemiz gerektiğini düşünüyor ve cumartesi gününü bu şekilde planladı.Ama göreceğiniz üzere olayı biraz hızlı başlattı , yandık ya :(
Günün ilk ziyareti Ahmet amcadayım(!) ve Berna teyzeme... Emir abim beni heyecanla bekliyormuş. Evlerinin kapısını benim için süslemişler :)

Emir abim bizi sevinçle karşıladı, beni öptü.

Berna teyzem bana Boşnak adedi yaptı , çok keyiflendik.

Önce kafama un sürdü "ağarsın saçları" dedi
Sonra sağ yanağıma tuz sürdü " tadı tuzu olsun" dedi
En son olarak da sol yanağıma şeker sürdü " şeker gibi olsun" dedi. Teşekkür ederim Berna teyzecim :)














Emir abimin anne ve babamdan bir ricası oldu . İzin alarak beni kucağına aldı :)














Emir abim pek bir hareketli olmuş, benim için bu hali en güzel hali dediler berna teyzem ve ahmet amcadayım:) Tüm fotoğraflarda ya şeker ile boyadığı dilini gösterdi ya da yüzünü kapadı , biz onlarda iken de sürekli aksiyon halinde idi, benim de bu numaraları öğrenmem lazım :)








Bu da Tekneoğlu ailesinin bana hazırladığı yumurta ve çikolatalarım . Emir abim rahat durmadığı için bu da böyle bir fotoğraf oldu :)













Sıra geldi anneannem ve süper dedemi ziyarete. Anneannem çok dolanmış , kumaş mendil aramış ama bulamamış . Ben de süper dedemin vakko mendiline kondum, heh heh :)











Çok yoruldum ama sırada birtanecik teyzem var ve onu çok özledim .



Teyzem bize nefis yemekler hazırlamış . Hatta kendi elleriyle çilekli, ahududu ve çikolatalı bir pasta yapmış ki herkes parmaklarını yedi, ben bişi yiyemedim. Ben de huysuzluk yaptım bir süre. Hatta anneee diye bağırmama herkes çok şaşırdı , annem ise çok mutlu oldu. Oysa ne anlama geldiğini bilmeden ses çıkarıyorum ben .
En sonunda sütümü içip uykuya daldım eniştemin kucağında :)














Bugün cebimiz yumurta ve çikolata doldu ama annem bunların hepsini yerse şişko olur , babam yese bari , çünkü babamda beyin gücü gibi bir şey varmış, yiyip yiyip kilo almamayı başarıyormuş, umarım bana da geçmiştir o genlerden :)

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Sevgili Karan ;

Ziyaretin kısa surdu bunu saymayız gene bekleriz.

Berna Teyzen