23 Nisan 2008 Çarşamba

23 Nisan Kahvaltısı ...








Bugün annemin iş arkadaşlarıyla Fenerbahçe True Blue 'ya kahvaltıya gittik. Biraraya gelme sebebimiz olan Arzu teyze bu hafta doğum iznine çıkıyormuş. Yani 8 hafta sonra bir arkadaşım daha geliyor :) Henüz ismi ve cinsiyeti belli değil.Babası Flemming Danimarkalı olduğu için onun da iki ismi olacak. Biri Türkçe biri Danca.
Hep birlikte uzun uzun kahvaltı ettiler, ben uzun süre uyudum , sonra da kucaklarda dolaştım :)

Herkesi çok sevdim ben, onlar da beni sevdi . Özgür amca, Oktay amca ve Murat amca bu fotoğraf esnasında yoklar.

Bugün yarın doğum yapacak olan Özlem teyzenin kucağında Özge teyze ile.







Özlem teyzemin kucağında Murat amca, Begüm teyze ve Mine teyze ile..









Annemin kucağında Arzu teyze ile.












Yakında doğacak arkadaşım Demir'in babası Serkan amca ile...

Hiç yorum yok: