12 Nisan 2008 Cumartesi

Kadıköy Çarşı Gezisi ve Bir Ev Gezmesi :)

Hava çok sıcak, bunaldım , annem beni soydu , ohhh be rahatladım :)

Bugün anne ve babamın her hafta keyifle gidip alışveriş yaptığı kadıköy çarşıya gittik . Çarşıda gezdik, balıkçılara baktık , çok hareketli , renkli ve kalabalık bir yermiş. Büyüyünce alışverişi ben yapacağım oradan.

Annem Çiya'ya gidip yemek yemek istedi ve Çiya'ya gittik. Popüler bir yer galiba, garsonlar harıl harıl çalışıyor. Anne ve babam da buranın müdavimi imiş. Annem bir anda bir sürü şey sipariş etti ve büyük bir iştahla onları yedi , çok özlediğini söyledi. Ben de burayı sevdim , duvarlarda bir sürü resim ve raflarda değişik aletler var. Uzun uzun inceledim duvarları ...

Çiya'dan sonra babamın en sevdiği yer olan kasaba gidip kuzu eti aldık, tam mevsimi imiş kuzunun ... Bir yemeye başlasam ben de :)

Akşam Sinem teyzeye ve Ercan amcaya ev ziyaretine gittik. Sinem teyzem her zamanki gibi hazırlanmış , annemin en sevdiği pasta olan ekpa'dan bile almış. Sağol Sinem teyzecim, annem mutlu olunca ben de mutlu oluyorum :) Onlar masada yemek yerken ben de annemin kucağında uslu uslu duruyordum ama annem ve babam durmamdan şüphelendi ve yakalandım :( Cama yansıyan televizyonu seyrediyordum ne güzel , renkli ve hareketli bir şey televizyon ama benim seyretmem yasakmış . Doktor amca ileride konsantrasyon bozukluğu olmaması için TV seyretmemem gerektiğini söylemiş. Annem bunu nasıl başarabileceğini henüz bilmiyor ama en azından bu kadar küçükken seyretmeme izin vermiyor :( Sinem teyzem hemen perdeyi kapadı ve TV nin cama yansıması bitti, ben de hemen mızırdanmaya başladım , ne güzel eğleniyordum :(

Gecenin sonunda Sinem teyzem bana aldığı hediyeyi verdi . Ayrıca Sinem teyzem içinde yumurta ve şeker olan bir mendil hazırlamış . Eve ilk kez gelen bebeklere verilirmesi adettenmiş. Sinem teyzemin anlattığına göre Eskiden kadınlar bebekleri olduktan sonra gezmeye başlayınca akşam eve gittiklerinde yemek yapmaya vakit kalmayacağı için yumurta kırarak kolayca yemek yapmış olsunlar ve sonrasında da çay yapıp verilen şekerle kocalarına ikram etsinler diye bu hediye verilirmiş.

Hiç yorum yok: