10 Nisan 2008 Perşembe

Mevlidim de Okundu ...

Annem mevlid tantanasından korktuğu için bu güne dek bekledi mevlidim için. Aslında anneannem bastırmasa daha da beklerdi ama itiraf etmiyooo :)

Sonunda dün (9.4.2008) mevlidim okundu ...

Mevlid hazırlıklarını anneannem ve babaannem yaptı. İkisine de teşekkür ediyor, ellerinden öpüyorum.




Babamın yaptırdığı mevlid şekerim ve anneannemin yaptırdığı mevlid çikolatam pek nefisti...


















Mevlidi hafta içi aile arasında yaptık ama malum annemin ailesi kalabalık, yaklaşık 15 kişi oldu yine... Benim için gelen herkese sevgiler, teşekkürler...
Önce mevlidim okundu , sonra ikramlar yapıldı. Menüde tavuklu pilav, yaprak sarma, salata, cevizli baklava vardı, ben yiyemedim ama :(

Ve misafirlerimle benim fotoğraflarımdan birkaçı ...
Hep uyuduğuma bakmayın, gürültüde ve kalabalıkta uyuyorum , hafta içi annemle iken gündüz hiç uyumuyorum ve buna annem deli oluyor , heh heh :)

Hiç yorum yok: