27 Nisan 2008 Pazar

Bir Derbi Hikayesi...

FB - GS maçını izlemek için pazar akşamı Sinem teyzemlere gittik. Ahmet amcadayım benim uyumamdan faydalanıp , annemi de yayınlamazsa sitemi hack'lemekle tehdit ederek bu fotoğrafın çekilmesini sağladı.
Ne Ahmet amcadayımın ne de Ercan amcanın GS'ın bu maçı kazanacağına inancı yoktu ama FB nin sayesinde kazandılar.
Neyse Galatasaraylıları tebrik ediyorum ben de. FB li futbolculara da lütfen bu bir daha da olmasın diyorum.

Annem ve Sinem teyzem geçen gelişimizde beni Ercan amcanın kucağına vermemişler ama ikisi de hatırlamıyorlar. Bu sefer beni kucağına vermeyi unutmadılar da Sinem teyzem de Ercan amcanın söylenmesini dinlemekten kurtuldu :)


Sanırım annemin ve babamın arkadaşlarının hepsi ayrı tuhaf, ben nasıl olacağım acaba ?

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Tuhaf olan senin annen kuzucuk.

BAHAR dedi ki...

en tuhaf arkadaşımız ise tombik kedi tekne :) İsimsiz de yorum yazsan kurtuluşun yok benden :)

Adsız dedi ki...

Kuzey Karan'ın GS li olduğu dün akşam kesinleşti. Bir çocuk doğduğunda o yıl hangi takım şampiyon olursa gerçekde onu tutarmış. Ancak çevre etmenler farklı bir takıma yönlendirmiş ise onu gerçek takımıda sanabilir. Yani kuzucuk, sende gerçekde Galatasaraylısın ama yükselenin fb olabilü. Burç misali bunu unutma emi.

Adsız dedi ki...

amcadayıcım kim seni inandırdı bu batıl inançlara, artık büyümüşsün bak inanma böyle şeylere. Ben doğuştan Fenerbahçeliyim ama GS olmasa bu kadar keyifli olmaz Fenerbahçeli olmak , bu nedenle Galatasarayı da kutluyorum tabi ki :)