9 Mayıs 2008 Cuma

Yeni Keşifler ...

Dün akşam ziyaretime annemin arkadaşları Nurdan teyze ve Mustafa Abi(!) geldiler. Nurdan teyze bana bebek kitapları getirmiş, çok beğendim, uzun uzun inceledim. Mustafa Abi ( aslında amca demem gerekiyor ama abi gibi biri ) beni kucağına aldı, çok sevdi, ben de onun üzerine kasıtlı değil ama kusabildim. Neyse ki anlayışlı bir abiymiş, bana hiç kızmadı :) Mustafa abi ile saçlarımızın tepesi benziyor di mi ? Bir de çizgili gömleğine takılıp kaldım Mustafa abinin :)
Nurdan teyze ve Mustafa Abi beni sevmeye yine gelin lütfen.

Son zamanda yeni keşiflerim var , anlatayım hemen sizlere...

Parmağımı hatta elimi emmeye başladım, tadı çok güzelmiş , keşifte geç kalmışım. Ayaklarımla da çok ilgileniyorum ama henüz onları kendi başıma ağzıma götüremiyorum. Bir götürebilsem ayaklarımın da tadına bakacağım :P

Nedense boynumu eğerek yerlere bakmaya çalışıyorum.

Yatarken oturmaya çalışarak boynumu ve kendimi kaldırmaya çalışıyorum, annem ve babam bu halime çok gülüyor ama sonunda oturunca pek gülemeyecekler :D

Hiç yorum yok: