25 Mayıs 2008 Pazar

Pazar Ziyaretçilerim....

Pazar günü anneannem , süper dedem ve dayım geldi beni görmeye. Süper dedem beni çok özlemiş ama hala uzaktan seviyor beni :)
Dişlerim çok kaşınıyor ve bu nedenle çok huysuzum. Saat 16 dan sonra sürekli bağırdım, annem sürekli "aslında böyle değil " dedi ama imajım zedelendi bir kere :(

Özlem teyzem benimle çok oynamaya çalıştı ama izin vermedim huysuzluktan. Özlem teyzecim yine gel , söz bu sefer huysuzluk yapmayacağım :)

Mehmet Amca ve eşi Sevtap teyze ; Tülin teyze ve Özlem teyze ile. Annem 24 yaşında iken Bimsa'da çalışmaya başladığında ilk çalışma arkadaşları imişler onlar, birlikte çok seyahat etmişler , çok sabahlamış , çok çalışmışlar. Ne güzel hala görüşüyorlar :) Fotoğraftaki halim pek de masum olmadığımın kanıtı :D

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Karancım, O resimdekilerin hepsini tanıyorum boşver onları iş çıkmaz. Sen amcadayını takip et kuzucuk.