18 Mayıs 2008 Pazar

Öncü Ailesini Ziyaret...

Sonunda Öncü ailesine yani Funda teyzem ve Mert amcamın evine ziyarete , kahvaltıya gittik. Kahvaltı sofrası ve ortam muhteşemdi. Zekeriyaköy'ün temiz havası çarptı beni ve acıktığım bir dönem haricinde hep uyudum.


Funda teyzemin kardeşi Fulya teyze de oradaydı.Fulya teyzem beni, ben de onu çok sevdim.







Mert amca biz gelmeden bir gece önce bahçeyi kullanıma hazır hale getirmiş. Çünkü bu senenin ilk bahçe organizasyonunu bizim için yapmışlar. Kahvaltı sırasında yan bahçeden bir kedi atladı. Funda teyzem ile Begüm ve Melis abla bağırmaya başladı ve bahçeyi terkettiler. Babam bir kaç kere kediyi yan bahçeye geri attı ama kedi geri geldi. Bunun üzerine bekçi amca ve Mert amcanın çabalarıyla kedi uzak bir yere götürüldü. Biz de kahvaltıya hep beraber devam edebildik.

Annem ertesi gün uyumadığım için beni daha sık Öncü ailesini ziyarete götürmeye karar verdi :P

3 yorum:

Adsız dedi ki...

bende limonata isterim.

Adsız dedi ki...

yine amcadayım tekne mi acaba bu yorumu yapan ? Niye ismini vermiyor ki , nasıl olsa anlıyoruz onun olduğunu :D

Adsız dedi ki...

amcadayın kurban olsun sana