24 Mayıs 2008 Cumartesi

Dedemle ve Alemdağ Seyahati :)

Bugün annem 2 saatliğine beni anneannem, teyzem ve babamla bıraktı. Biz de dedem ve babaannemdeki lahmacun partisine gittik. Karnım acıkınca babam bana biberonla süt verdi ama bu şekilde süt içmeyi pek sevmiyorum, mecburen açlığımı yatıştıracak kadar içtim ben de :(

Dedem ve ben başbaşa:)












Anneannemle ...









Annemin amcasının kızı Lale teyzenin Alemdağdaki evine gittik. Eşi Kemal amca, kızları Nisan abla ile köpekleri bizi mutlulukla misafir ettiler.































Teyzem ve eniştemle uzun süredir fotoğraf çekilmemiştik , yanak yanağa bir fotoğraf yakışır dedik :) Teyzem beni havada gezdirdi, çok sevdim. Biraz huysuzlanınca eniştemle hamak keyfi yaptık, keyfim yerine geldi hemen . Sanırım keyfime biraz düşkün olacağım, ne de olsa kova burcuyum :)

Hiç yorum yok: