12 Ekim 2008 Pazar

Babamın Arkadaşlarıyla Zekeriyaköy'de Mangal Partisi ...


Beni görünce her yerimden gıdıklayan ve kafama vuran(!) Mert amcanın Zekeriyaköy'deki evinde mangal partisine katıldık. Böylece babamın iş arkadaşlarıyla da tanışma fırsatım oldu. Hepsi bana değişik geldi, eğlendim.

Funda teyzem anne ve babamla fotoğraflarımızı çekti. Ben de güzelce poz verdim.














Funda teyze ve Mert amca ( ile de poz vermeyi ihmal etmedim tabi ki .







Bütün çocuklar delicesine koşuyordu, ben de çimenlerde emekledim, soğuktan burnum kızardı ama gülmeyi ihmal etmedim.
Kucaktan kucağa dolandım , çok eğlendim.










Ongun teyze kadın ruhundan anladığımı ve beni bekleyeceğini söylüyor . Oysa sadece babamın öğrettiği buruuunnnn oyunu yapmıştım ben ona , iyi numaraymış, sağol babaaaa :D

Hiç yorum yok: