18 Ekim 2008 Cumartesi

Amcadayım ve Teyzehalalarımla Buluşma ....

Amcadayım beni çok özlediği için annem hızlıca bir organizasyon yaptı. Her zamanki gibi amcadayımla bu buluşmamızda olaylı idi. Yine herkese gülücükler dağıtan beni ağlatmayı başardı. Ama bu duruma masadaki herkes güldü , amcadayım çok kızdı :)

Ben de hemen Berna teyzemin kucağına sığınıp amcadayıma bir bakış attım , korkuttum sanırım :D













Emir abim de beni çok özlemiş. Bana kardeşim Karan diyor , ben de onu çok özlemişim, ama o ben görmeyeli çok büyümüş, gerçi ben de çok büyüdüm.
Ercan amca ile de kucak kucağa ve muhabbetle hasret giderdik. Bir tek amcadayımla olmuyo bu muhabbet olayı nedense !

Funda teyzehalam tüm geceyi beni sıkıştırarak ve severek geçirdi. Ben de ona bol bol güldüm.















Melis abla ve Begüm abla ise benimle oynadı . Bluzlarındaki Sünger Bob'a bayıldım , çığlıklar atıp çektim . Annem ve Sinem teyzehalam da kayan ayakkabılarına bayıldılar, kendilerine de alacaklarmış koca kadınlar :D

Hiç yorum yok: