29 Ekim 2008 Çarşamba

9 aylık oldum ben , yihhuuuu :)

9. ayı da tamamladım. Artık bebek gibi salak salak bakmıyorum. Inceleyerek ve sorgulayarak bakıyorum.

İşte bu ayın ilkleri :

25.10 ilk heceler ba ba ba , ma ma ma

24.10 yürüme denemeleri

26.10 tek elden tutarak yürüme

17.10 ek gıdayı kabullenip yemek yemeye başlama

Bu da yediğim ilk balık tekir :)










Annemle babam bana yürüyeyim diye Tomy İlk Bisikletim oyuncağını aldılar. Daha sonra bisiklet haline gelecek olan bu yürüteçin tekerlekleri bizim halı olmayan evimizde o kadar hızlı gidiyor ki öğrenmem bayağı vaktimi aldı . Denemekten bıkmadan düşe kalka öğrendim sonunda.
Video'da ilk başarılı yürüyüşümü göreceksiniz, şu anda dümdüz çok usta bir şekilde gidip fren yapabiliyorum. Ama manevra konusuna henüz gelemedim, inşallah gelecek ay bunu da halledeceğim :)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Bu şeker çocuk yürümeyi başarmış artık...Süperrrrr....
Çooook öptüm onu...

Ayşegül teyzesi

Adsız dedi ki...

O tekirleri değil, senş yerim ben hamsi