21 Ağustos 2008 Perşembe

Rize Tatil Notları 1

Gelelim annemin köyü ( Rize ili Pazar ilçesinde ) ve çevresindeki tatil anılarımın birinci kısmına...

Tatil sabahı ziyaretime Berkay abi ve Ayşegül teyze geldi. Berkay abimle fotom yoktu , hemen çekiliverdik :)

İlk uçak yolculuğumu 17 temmuz akşamı Trabzona yaptım. 2 saat rötar yaptık , hem de uçağın içinde bekleyerek , bütün bebekler, çocuklar bağırdı ama ben uyumayı tercih ettim :)

İlk gün Melo'yu ziyarete gittik, gerçekten tepelik bir yerde oturuyor, neyse ki yolu var, otomobil ile gittik, çok az yürüdük .

Aydere gitmeden olmaz , Bukla'nın horon gecesine katılmadan hiç olmaz diyerek cumartesi akşamı soluğu Ayder yaylasında aldık.

Çamlıhemşinde ailecek pazar kahvaltısı yaptık. Pervin yenge ve anneannemle poz verdik ....

Arkadaşım Soykan , Mahmut amca ve arkadaşım Aydan ile..

Anne ve babamla Pokut yaylasına giderken çok heyecanlıydım , 1 saatlik yolda kamyonetin inanılmaz sallantısında uyuyuvermişim. Pokut'u sis basmıştı , yapmur çiseliyordu. Deniz abla büyük bir zevkle beni kalacağımız Pokut yayla evine dek taşıdı, ben de onu çok sevdim :)
Babam ve annemle sis nedeniyle kapandığımız pansiyonumuzda Filiz teyze bizi besledi de besledi.

Annemin sabahın 5 inde odanın penceresinden çektiği fotoğraf . Pokut'tan manzara...

Ertesi sabah hava açık olunca hemen çevreyi gezmeye başladık. Pokut yaylasını gezdikten sonra Sal yaylasına babamın kucağında yürürken uyuyakaldım.

Babamla ineklere sataştık, tereyağı yapan yayla kadnlarıyla muhabbet ettik.

Sonra da babamla bir güzel kucak keyfi yaptık.

Bir kaç saat sonra yaylayı yine sis bastı, biz de pansiyondan ayrılıp Çamlıhemşine indik. akşam da babamı İstanbul'a yolcu ettik :(