31 Ağustos 2008 Pazar

7.Ay da Bitiverdi :(

Hızlıca 7. ayın da sonuna geldik. Bu ay kilo almadığım gibi 150 gr. vermişim, boyum da hiç uzamamış :( Annem bu nedenle endişe içinde ama hareketli oluşum ve gelişim basamaklarını hızla tırmanışım nedeniyle avunuyor.
Neyse ki sıcaklar bitti de boynumdaki egzamalardan ve annemin sürekli krem sürmesinden kurtuldum .

Bu ay neler mi yaptım ?

Ağzımdan hece dahi çıkmıyor ama söylenmeye gelince bayağı iyi söylenebiliyorum :) Gezerken sesim asla çıkmıyor .
Keyfime çok ama çok düşkünüm , uyku ve yemek düzeni oturtmamak için elimden geleni yapıyorum.
Bu resimde gülümsediğime bakmayın, anneme beni alması ve fotoğraf makinesini bana vermesi için şirinlik yapıyorum aslında . Mama sandalyesinde oturmayı hiç ama hiç sevmiyorum.
Çünkü yemek yemeyi sevmiyorum, yemeklerle oynamaya ise bayılıyorum :)













Düşmeden oturuyorum artık ve yatma pozisyonundan oturma pozisyonuna da rahatça gelebiliyorum.

Emeklemek konusunda bayağı ilerleme katettim. Diz üstünde durup adım atabiliyorum.

Ayakta durmaya da bayılıyorum, yarım saat üşenmeden gülerek ayakta durabiliyorum.
Son bir haftadır sıralamaya da başladım. Oyun parkımın çevresinde dönüp duruyorum.
Son numaram ise tutunup ayağa kalkmak , yeter ki tutunacak bir şey bulabileyim , isteyince çok güzel ayağa kalkabiliyorum.

Ve işte ayakta durabildiğimin kanıtı video 'lar !

Hiç yorum yok: