29 Ocak 2009 Perşembe

12 ay çabucak bitiverdi :D












Ve 12 ayı bitirip 1 yaşında oluverdim. Zaman çabuk geçiyor ve öğrenecek çok şey var ...


Artık, oyuncakları sadece dökmek yerine doldurmaya da başladım.

Sopaya tahta geçiriyorum.

"Anne" dediğim iddia ediliyor, Ama aslında demedim :D

Yürüme arkadaşım olan tahta köpeğimi yürüteyim derken kendi başıma 5-6 adım atıp alkışları duyunca şaşkınlık içinde çömelip bakındım ...

Unutunca hem tay tay durabiliyor hem de istediğime ulaşmak için yürüyebiliyor iken 1 yaşıma 1 hafta kala guzel guzel yurumeye başladım.

Bu ayın önemli tarihleri : 20 Ocak 9. diş, 21 Ocak 10. diş

12 Ocak 2009 Yürüme başlangıcı





20.1.09









1 yorum:

aslı hayvanı dedi ki...

ben konuşma konusunda hemen bilgi vereyim uzman olarak :D

çocuk ağlanırken veya söylenirken çıkardığı nnenne sesi anne demek diildir. konuşma işaret parmagıyla gösterme başladıktan sonra gelir. gostermenin normal zamanı 12-13 aydır. diğer duyduklarınız mamma, babba, dedde vesaire konuşma egzersizleridir. yapması gerekli ve iyi bi şeydir. babasını göstererek veya ondan bir şey talep ederek baba derse esas konuşma odur örnek vermek gerekirse. yine beklenen 9-10 ay civarlarında ismiyle seslenildiginde size bakmasıdır.

çocuk 15 aylık olduğunda normalde en az 1 kelime söyleyebilmelidir (doğrusuna kelime kullanabilmelidir diyorlar, yani doğru yerde ve anlamına uygun kelime kullanmak)

sevgiler :)