6 Şubat 2009 Cuma

İlk Doğumgünü Partim :D

Annem ve babam benim anlamayacağım ve yorulacağım bahanesiyle pek niyetli değillerdi 1 yaş doğumgünü partisine... Ama Sinem teyzehalamın başı çektiği grup doğumgünü partisini biz yaparız deyince hazırlığa koyuldular.
Annem, babam, teyzem, Koray eniştem, anneannem ve Sinem teyzehalamın yoğun katkılarıyla gerçekleşen doğumgünümün davetli sayısı 35 (!) olmakla beraber anne ve babamın çağırmayı istediği bir 35 kişi daha vardı aslında. Evde yapılması nedeniyle çağıramadığmız herkese özel öpücüklerimi yolluyorum, doğumgünüme katılan herkese çok teşekkür ediyorum.













Uykudan uyandığımda gördüğüm kalabalık ve gürültü nedeniyle biraz ürktüm sanırım, anneme uzun süre yapıştım. Doğumgünü pastamı hem görüntü hem de lezzet olarak çok beğendim, çatala yapışıp pastamı kendim tattım :D
Daha detay görüntüler için http://www.burcinindenemeleri.com/2009/02/yelkenli-pasta.html
Yorucu ama çok güzel bir gün oldu benim için :)

Ve misafirlerimizden görüntüler...

Hiç yorum yok: