26 Haziran 2008 Perşembe

Biz Heybelide ...

Arkadaşım Defne 2 haftadır Heybeliadada. Yazı adada geçirecekler. Annem ve ben onları çok özleyip çarşamba sabah 7:30 da vapura atlayıp adanın yolunu tuttuk. İlk vapur yolculuğumu da yaptım yani :) Vapuru çok sevdim ben, annemin kucağında oturup herkesi uzun uzun inceledim.
İskelede Gaye teyzem bizi karşıladı, Defne kocaman olmuş, aramızdaki 2 aya rağmen benim kiloma yetişmek üzere. Sahilde annem ve Gaye teyzem uzun uzun kahvaltı ettiler, biz Defne ile uyumayı tercih ettik. Bu arada Annemin kafasına kuş pisledi, talih kuşu geldi yani :)
O kadar sakin ve değişik ki burası, herkes birbirini tanıyor , selam verip gülümsüyor.
Bugün burası da çok sıcak, en güzeli evin taş odasına sığınmak diye düşünerek eve gittik. Evde Defne'nin anneannesi Güler teyze ve dedesi Erdal Amca benimle oynadılar. Defne sürekli emdi ve uyudu. E daha küçük tabi , büyüyünce benim gibi oyunlar oynayacak. Bense ne emdim ne de uyudum, oysa ada havasından iştahımın açılması ve uykumun gelmesi gerekiyordu, süper dedeme çektim galiba, her şey ters etki yapıyor :)














Annemlerin tüm gün muhabbet, yeme içme faslından sonra akşam vapuruna bizi Defne'nin teyzesi Özlem teyzem ve dedesi Erdal amca yolcu ettiler. İskelede babam bizi karşıladı ve yorucu bir ada gününün ardından Jemal'e biner binmez uyuyakaldım.

Hiç yorum yok: