16 Haziran 2008 Pazartesi

Anne ve Babamla İlk Tatilim ve İlk Dişim !

İlk uzun seyahatim , anne ve babamla ilk tatilim , çok heyecanlıydık ailecek.
8 haziran Pazar sabah 7 Bandırma feribotundaydık. Bizim için erken kalkmak sorun değil tabi ki :D Feribotta ilgiyle etrafımdaki kalabalığı izledim. Daha fazla şey görmek istediğimde babam beni kucağında dolaştırdı. Feribottan inip Çeşme yoluna koyulduk, yolda benim keyfim pek yerimdeydi, hiç yerime durmadım, anakucağında da . Annem için aynı şey geçerli değil, biraz hırpaladım sanırım onu :)
O gece Çeşme 'de babamın teyzesi ve eniştesinin yazlığında kaldık. Bizi büyük bir sevinçle karşıladılar, eniştem beni özenle kucağında gezdirdi, arada rüzgar esince de üşütürüm diye tedirgin oldu. Diş salyalarım doruğa ulaşmış durumda, üstümü değiştirmekten sıkılan annem sonunda bana önlük taktı, tam bir bebek gibi oldum :(
Uzun muhabbetler, nefis yemeklerle geçen günden sonra çok sevdiğim Hatice teyze ve Burhan enişteden pazar öğlen ayrıldık. Tatilimizi geçireceğimiz Marmaris Hisarönüne giderken 4 saatlik yolda bu sefer huysuzluk yapmadım, uyudum . Anne ve babamın birlikte ilk tatil köyü tatili :) Select Maris'te geçirdiğimiz 6 gün boyunca;
  • Tüm garson kızlar bana asıldı, ben de hepsine gülücük dağıttım, hiç birini kırmadım :D
  • Yüzdük , ben denizi soğuk olduğu için pek sevmedim, deniz suyuyla doldurulmuş havuzumda yüzdüm . Denize soktuklarında çığlıklar attım, çığlık konusunda kendimi çok geliştirdim , artık tekmelerim de isabetli :P
  • Tüm gün çimenlerde uzandık, oynadık. Yedik, içtik, annem 2 kg. aldı , her zamanki gibi babam kilo almadı :P
  • Babam katamaranla ve lazerle yelken yaptı, çok mutlu oldu .
  • Annemle iskeleden balıklara baktık, kocaman balıklar var burada.
Merak edenler için babam beni denize atma konusunda , çok ciddiydi ama annem ağladığı için atamadı :)

Veee 13 haziran cuma günü ilk dişimi annem keşfetti. alt orta sol dişim ucunu gösterdi sonunda , büyüyorum yippuuu :)

Hiç yorum yok: