29 Ocak 2010 Cuma

Vay be , 2 yaşındayım :)


2 sene hızlı geçti , güzel geçti :)

2 yaşını doldurunca birden bire daha önce tekerleme gibi anlaşılmaz bir şeyler söyleyerek cevap verdiğim “Senin adın ne ? “ sorusuna “ Kuzey Karan “ ; daha önce inatla 1 diye cevap verdiğim “ Kaç yaşındasın ? “ sorusuna “ 2 yaşındayım” şeklinde cevap vermeye başladım.

Şu sıralar en sevdiğim oyuncağım yapboz lar. 2’li, 3’lü derken en son 8’li yapboz yapmaya başladım.

18. diş sağ üst büyük azı -> 10.1.2010
19. diş sağ alt büyük azı -> 20.1.2010
20. diş sol alt büyük azı -> 27.01.2010

Bu dişlerin çıkmaları uzun sürüyor , elimi ağzımı sonuna dek sokup kaşıyorum. Salya akıtmam normal tabi , el bu kadar ağızda olunca.. Neyse ki uykumu etkilemiyor :D

Doğumgünüm hafta içine rasladığı için partimi aynı gün yapamadık ama teyzeme gittik ,
teyzem, eniştem , anneannem, Güneş teyze ve Mualla teyze ile ufak bir parti yaptık.
Annem beni mum üfleme konusunda çalıştırmıştı ama hala tükürerek üflüyorum, neyse alıştırma yapmış oldum :)














Elimi mumla yaktım da , ondan bu suratım :D












Hiç yorum yok: