1 Ocak 2010 Cuma

23. ay

Yine erkenciyim . 17. ve büyük azı dişlerimden ilkini sol üst dişi çıkardım. Tabi ki iştah ve salyalarım yerlerde :)


Geceleri sürekli uyanmamdan dolayı 14. Ayımdan beri anne ve babamla yatıyorum , hala değişen bir şey yok. Değişmesine de son derece karşıyım . Yatmadan önce uygun iki adet araba seçiyorum , elimde sıkıca tutuyorum. Annem bana masal anlatmaya çalışıyor ama 2 dakikadan sonra masaldan sıkılıyorum ve gökten üç elma düştü kısmına geçmesini talep ediyorum. Annem bana soruyor ; Gökten 3 elma düştü , Birinci elma kimin ? Cevabım annenin . İkinci elma kimin ? Cevabım babanın . Üçüncü elma kimin ? cevabım beniiimmm :D Annem peki sen o elmayı ne yapıyorsun diye sorunca yiyorum diyorum ve yeme hareketleri yapıyorum. Peki sonra ne yapıyorsun deyince de uyuyorum diyorum ve uyku moduna geçiyorum. Genelde uyku rutinimiz bu şekilde. Uykudan su için ve arabam için sık sık uyanıyorum :( Uyurken elimde olan arabam ya da o an aklıma gelen bulunamazsa da ağlıyorum. Gecenin bir yarısı bu tantana anne ve babam için pek hoş olmuyor !



Balık ile oynamaya bayıldığım gibi, yiycem sizi deyip ham ham yapıyorum , pişince de afiyetle balıkları yiyorum. Balık tercihim lüfer ve türevleri ( sarıkanat, çinekop.. ) . Genlerimden geliyor sanırım , hamsiyi de seviyorum. Palamut , levrek , istavrit ve tekiri pek sevmedim.

Hiç yorum yok: