21 Eylül 2009 Pazartesi

Şeker Bayramınızı Kutlarım ....

Şeker Bayramında bol bol ziyaret yaptım , çok keyifliydi :) İstanbul'da olanları ziyaret etmeye çalıştık , olmayanlara telefonla sevgilerimizi yolladık.





















İlk ziyaretimiz Sinem teyzemin anne ve babasına ... Benim geleceğimi duyan sinem teyzemin ablası , eniştesi ve yeğenleri de beni görmek için beklemişler, ben de onları çok sevdim.





















İkinci ziyaretimiz Annemin kuzeni Ayşegül teyze ve Cavit enişteye .. Anneannem hastanede iken bana o kadar güzel baktılar ki , o kadar eğlendim ki , ellerini öpmeden bu bayramı geçiremezdim.
Eve girer girmez kendimi o güzel balkona attım, hemen süpürgemi alıp temizliğe giriştim. Sonra da çiçeklere biberonumla yemek verdim, acıkmışlar :)
Son ziyaretimizi ise babaanne ve dedeme yaptık. Amcam, Funda yengem ve kuzenim Deniz de Bursa'dan gelmişti. Hep birlikte ertesi sabah kahvaltıya gittik, güzelce muhabbet etmeye çalıştılar ama ben yerimde durmadığım için pek de mümkün olamadı.
Nice keyifli bayramlara....

Hiç yorum yok: