6 Nisan 2009 Pazartesi

Kum ile birlikte hayat tecrübesi :)





















Parktaki ilk kum tecrübemi sitede ve Kozyatağında mahalle parkında yaşamıştım. Oradaki çocuklar bana kovaya nasıl kum koymam , nasıl oynamam gerektiğini öğretmiş, oyuncaklarını paylaşmıştı. Bu sefer annem ve babam beni Kalamıştaki çocuk parkına götürdüler kafam karıştı. Buradaki çocuklar tek başına oynuyorlar , ben yanlarına gidince beni kovuyorlar , benimle oynamak istemiyorlar , üstelik oyuncaklarını da asla paylaşmıyorlar . Neden ki ?
Karar verdim : ben bir daha bu parka gelmek istemiyorum :(

3 yorum:

aslı hayvanı (a.k.a. domuz) dedi ki...

dün de aynı şeyi zeynep'e yaptılar. ben de şuna karar verdim, ben çocuğumu açmaya çalışırken abartmışım galiba. etraftaki her çocuktan daha sosyal olmuş benim kızım :)

BAHAR dedi ki...

bu ortamda çocuk yetiştirmek zor dostum zor :(

BAHAR dedi ki...

bu ortamda çocuk yetiştirmek zor dostum zor :(