25 Kasım 2008 Salı

Annemden ayrı günler nasıl geçiyor ?

Annemden ayrı günler nasıl geçiyor derseniz kolay geçmiyor :( Anneannem benim peşimde pervane, elinden gelenin fazlasını yapıyor ama ben annemi özlüyorum. Öğlene dek oynayarak , uyuyarak , yemek yiyerek kolay geçiyor ama akşamüstü saatlerinden itibaren gözüm hep kapıda ,suratım gülmüyor. Zil çaldı mı sevinç çığlıkları atarak kapıya koşuyorum. Anneme önce gülüyorum sonra sarılıyorum , onu öpüyorum. Sonra birlikte oyun oynuyoruz da oynuyoruz. Sonra yemek ve banyo faslı derken saat 21 gibi uyuyorum . Tüm gün en fazla sadece 3 saat birlikte vakit geçirebiliyoruz artık :(

Anneannemle her gün mutlaka dışarı çıkıyoruz, soğuk da olsa bir tur atıyoruz . Dışarı çıkmayı seviyorum, yeni şeyler görüyorum, hem de vakit geçiyor.

Hava güneşli ise sitedeki diğer çocuklar da dışarıda oluyor, onları izliyorum , yürümeye çalışıyorum. Soğuk günlerde 17. katta oturan arkadaşım defne bize geliyor , ya da biz onlara gidiyoruz. Defne benden 10 ay büyük, yürüyebiliyor. Ben de onun gibi yürümek istiyorum artık.

Her gün olamasa da sık sık öğleden sonraları babaannem geliyor , onunla çok güzel oynuyoruz. Babaannem yemek yedirme konusunda çok iddialı, tabaktaki bitirene dek peşimi bırakmıyor, ben de onu üzmüyorum genelde :)

2 yorum:

a.k.a. ay parçası dedi ki...

Oy güzel bebeğim benim. Anneciğinden hiç ayrılma e mi. Hep yüzünüz gülsün beraber.

aslı hayvanı dedi ki...

kıyamam sana. ayrılık acısı çekiyorsun basbayağı demek :(