20 Eylül 2008 Cumartesi

Yoğun bir cuma...




Cuma günü çok yoğun bir gündü gerçekten. Sabah Gaye teyzem, Defne ve Güler teyze ile boğaza kahvaltıya gittik. Öğlen eve geldik, yemeğimi yemedim diye boğuşurken Atakan amca ile buluşma zamanı geldi , benim de uykum geldi uyuyuverdim. Annem beni pusete koydu ve Atakan amca ile buluştuk, bir süre sonra gülümseyerek uyandım. Yine yemeğimi pek yemedim ama gülücükler dağıttım etrafa. Telefonla annemi arayan Serkan amca da hemen atlayıp bizi görmeye geldi Özlem teyze ve Demir bebek (!) ile. Annem onları da gördüğüne çok sevindi, tabi ki ben de :)
Eve geldiğimizde Pınar teyzem ve Koray eniştem bizi görmeye gelmişti. Onlarla oyun oynadım, bağırdım, güldüm . Ve sonunda uykum geldi uyudum. Ben uyurken annemin arkadaşları Begüm abla, Özge abla, Oktay abi , Esen abla ve Onur abi gelmişler, annem çok ama çok sevindi onları da gördüğüne. Ben de bir ara uyanıp hepsine baktım mahsun mahsun ama yoğun günün etkisiyle uyku ağır bastı :)

Hiç yorum yok: